Poznaj swoich pracowników lepiej!
Moduł Nieprawidłowości systemu HR Panorama umożliwia szybkie i łatwe zgłaszanie problemów przez różne kanały, w tym anonimowo, z możliwością dodawania opisu, zdjęć i lokalizacji, co zwiększa wygodę i transparentność dla użytkowników. Zarządzanie zgłoszeniami odbywa się za pomocą tablicy Kanban, z przypisywaniem zadań, ustalaniem priorytetów, notyfikacjami oraz analizą i raportowaniem, co ułatwia kontrolę nad procesem i szybkie rozwiązywanie problemów. System oferuje kategoryzację zgłoszeń, przypisywanie osób odpowiedzialnych oraz łatwe przeszukiwanie i archiwizację, co zapewnia lepszą organizację i oszczędność czasu. Dzięki pełnej dokumentacji i możliwości śledzenia zmian użytkownicy zyskują większą przejrzystość procesów oraz wsparcie w podejmowaniu lepszych decyzji zarządczych.
HR Panorama umożliwia pracownikom łatwe zgłaszanie poprawek i usprawnień poprzez różne kanały, również anonimowo. Proces dodawania zgłoszenia zajmuje zaledwie chwilę. Formularz dostępny jest w systemie, może być również udostępniony zewnętrznie w postaci dedykowanej strony lub kodu qr. Pracownicy mogą określić miejsce wystąpienia, dostarczyć opis nieprawidłowości, a także dodać zdjęcia, co ułatwia identyfikację problemu.
W systemie HR Panorama istnieje możliwość kategoryzacji zgłoszeń według obszarów i rodzajów nieprawidłowości. Dzięki temu, proces zarządzania jest bardziej zorganizowany, umożliwiając szybkie przypisanie odpowiednich działań do obszarów problemowych, z możliwością wyznaczenia konkretnej osoby, która daną kategorię lub zgłoszenie będzie obsługiwać.
Dla lepszego zarządzania zgłoszeniami, HR Panorama wykorzystuje tablice Kanban. Konfigurowalne etapy zarządzania umożliwiają dostosowanie procesu do specyficznych potrzeb firmy. Zadania związane ze zgłoszeniem, przypisanie ich pracownikom, ustalanie deadline'ów, prowadzenie notatek wewnętrznych oraz możliwość komunikacji ze zgłaszającym ułatwiają skuteczne zarządzanie procesem.
Dzięki funkcji eksportu raportów, HR Panorama umożliwia analizę zgłoszeń w sposób bardziej zorganizowany. Dodatkowo, możliwość nadawania priorytetów, wyznaczania zadań oraz dostarczania rekomendacji przyczynia się do skutecznej oceny sytuacji i podejmowania odpowiednich działań naprawczych.
System HR Panorama umożliwia załączanie dokumentów i zdjęć do zgłoszeń, co ułatwia dokumentację nieprawidłowości. Dodatkowo, lista zgłoszeń jest prowadzona w sposób uporządkowany, co pozwala na łatwe przeszukiwanie i archiwizację zgłoszeń w celu monitorowania historii i ewentualnych powtórzeń problemów.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |