Biuro Księgowo-Kadrowe
USECASE #2
Problem
Biuro rachunkowe, które zajmuje się m.in. obsługą kadrową swoich klientów i wdrażaniem systemów ERP. Teczki osobowe oraz inne dokumenty kadrowe trzymane są w segregatorach. Weryfikacja dokumentów zabiera wiele czasu pracownikom biura i generuje niepotrzebną zwłokę związaną z procesem obiegu. Często kontakt z klientami jest utrudniony. Dzięki poszerzeniu gamy oferowanego oprogramowania o HR Panorame, biuro staje się bardziej konkurencyjne, dopasowując swoją ofertę do potrzeb klientów.
WDROŻENIE
Korzyści po wdrożeniu HR Panoramy:
- klienci sami przesyłają dokumenty do systemu dzięki opcji udostępnienia modułów, co znacząco skraca czas obiegu dokumentacji.
- klienci mają możliwość wglądu do niektórych danych, dzięki czemu zmniejszy się ilość zapytań telefonicznych albo mailowych
- mobilność HRP, zapewniła dostęp do danych z każdego miejsca na świecie
- przechowywanie informacji w formie cyfrowej pozwoliło wyeliminować ryzyko zgubienia lub zniszczenia dokumentów.
- poprawa komunikacji z klientami
możliwość importu danych czasu pracy z systemu do programu płacowego
- wspólna platforma do komunikacji z kontrahentami
- dwustronne przyspieszenie wielu procesów
- dostępna historia obiegu dokumentacji


WDROŻENIE
Jak długo trwało wdrożenie?
Przeszkoleniem kadry zajął się Paweł – nasz wdrożeniowiec. Po kilku prezentacjach i testach manualnych z klientem mogliśmy przejść do pomocy z importem danych i nadawaniem darmowego dostępu do platformy, dla klientów biura. Nie można nie wspomnieć o miłym zaskoczeniu kontrahentów nowoczesnym systemem usprawniającym prace i oszczędzającym czas . Całość procesu zajęła niespełna 2 tygodnie.
Wypróbuj HR Panoramę
Załóż darmowe konto lub zamów demo